Thursday, January 14, 2010

Last finish for 2009



(Kit von Janlynn "Dolly Mamas")

Nachdem ich meiner Freundin nun ihr Geschenk gegeben habe, kann ich es auch Euch zeigen. Es gefällt ihr sehr und sie hat so gelacht, als sie es gesehen hat. "Bite me" ist ihr Lieblingsspruch und von daher paßt es perfekt.

After I gave my friend her gift, I can now show it to you as well. She liked it a lot and laughed so hard when she saw it. "Bite me" is her favorite saying and so I just had to stitch this for her.

Monday, January 4, 2010

My last finish for 2009 and my first finish for 2010



(Kit from Design Works)

Well, it has been finished for quite a while, but it was missing the BS. I finished them last night and boy, what a change. I hate BS, but they do make the picture come alive, so I think I will just have to live with them ;-).

There is also a last finish for 2009. But since I stitched this for a friend who does look on my blog occasionally this will have to wait until she got it.

Naja, fertig war es schon länger, aber der BS hat mal wieder gefehlt. Den habe ich jetzt gestern Abend fertig gestickt und wow, was für ein Unterschied. Ich hasse BS, aber da sie wirklich den Unterschied machen, werde ich wohl mit ihnen leben müssen ;-)

Es gibt auch ein letztes Werk für 2009. Aber das habe ich für eine Freundin gestickt, die hier ab und an reinschaut. Deswegen gibt es das Bild erst nachdem meine Freundin es bekommen hat.